2012-08-19

Borta bra men hemma bäst

Nu har jag varit hemma en stund och hunnit duscha samt gosa med Malingo.
Christian är iväg på Kent-konsert, Isak hade en biljett över och frågade om han ville gå och det kan man ju inte säga nej till. Men han messade mig först och frågade hur han skulle göra och som den bra flickvännen jag är sa jag att han självklart skulle gå på konserten. Vi har varit ifrån varandra hela helgen så några timmar till av saknad gör inte så mycket.

Jag fick i alla fall med mig en hel del bilder från dagen däremot är ganska många likadana eftersom jag håller på att öva mig. Ringde till Tina för att få lite tips så nu vet jag hur man gör bilden så som jag vill ha det. Fast det krävs mera övning så jag blir bra på det. Däremot så visste jag inte det fören det var dags för dragracing vilket var lite tråkigt då det inte fanns något bra ställe att stå på vid den. Hade jag haft ett objektiv med mera zoom hade det inte varit några problem men nu har jag ju inte det.
Det är en hel del sortering att göra och efter det redigering men jag ska försöka få upp några av bilderna i veckan eftersom jag åker till Kroatien på lördag. Ifall du var med och åkte under helgen så kan du skriva en kommentar med din mailadress och vilket nummer du hade (inte regnumret) så skickar jag över de bilder jag har på dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar