2012-07-14

Idag är det moln

Igår var det soligt så då låg vi nere på gräsmattan (med havsutsikt) och solade samt läste. Läste ut Mari Jungsteds senaste bok, gillar verkligen hennes böcker! Läste även ut mina The walking dead-album som jag fick av Christian i julklapp så när vi kommer hem blir det ett besök till Science Fictionbokhandeln och köpa ett gäng nya. :) Idag är det lite mulet så jag vet inte vad vi ska hitta på. Det kommer däremot bli en tidig kväll för i morgon ska vi upp kl 5 (buhu!) vi ska nämligen ta 7-båten då det var den enda som var ledig.

Jag gillar verkligen att vara på Gotland. Det är så lugnt och tyst här! Vi har inte rört oss så mycket på de stora gatorna utan mest vandrat runt på smågator och där har inte inte varit något folk alls. I går på gräsmattan var det typ inte heller något folk och knappt några bilar som kör utan det enda brus man hör kommer från havets vågor.  Man kan stätta sig nere på en av stenstränderna och bara kolla ut över havet utan att bli störd av en massa människor. Jag har känt mig helt avkopplad här och inte tänkt på något annat än nuet. Men imorgon är det tillbaka till verkligheten och alla orosmoln som finns i den.

1 kommentar:

  1. Undrar hur det skulle vara om man aldrig hade nått att oroa sig för....skulle man då uppskatta det som du varit med om på Gotland..att bara vara..kram mamma

    SvaraRadera