2012-07-16

Hemma igen

Vi kom ju hem igår men efter att gått upp så tidigt stannade vi hemma och slappade. Packade upp och sedan satt vi och spelade. Malingo var glad att vi var hemma igen tror jag och vi gick även ut en stund. Hon fick vara lös så jag kunde fota henne men gick inte så långt och med jämna mellanrum kom hon tillbaka till mig och strök sig mot mina ben. Jag vet inte om det blev några bra bilder men det lär ni märka. Idag ska jag städa undan lite här hemma (katten är ganska bra på att håra ner) och sedan ska jag nog till hagen med Tina. Hon vill öva sig på att köra bil eller jag tror det är därför hon vill dit. :) Efter det får vi se vad jag hittar på, Christian ska på match så jag måste hitta på något själv. Blir nog att pyssla med bilder. Vill att lönen ska komma så jag kan åka till Hööks och köpa nya ridbyxor. Kom på att det är nästa lön som jag ska betala stallhyran så jag ska passa på att köpa ridbyxor för denna lön.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar