2012-06-14

Shoppingsuget slog till

Idag gjorde jag något som är väldigt olikt mig. (Men som jag blivit bättre på)
Jag struntade i ekonomin och shoppade lite kläder. H&M hade värsta rean!
Hade velat hitta ett par nya skor också men man kan inte få allt.

Jag var även och fixade håret hos bästa Lotta (som red Brolle förut) så nu kan jag pricka av det på listan inför systers bröllop. Det enda jag har kvar att göra är ta bort lösögonfransarna, tänkte åka förbi Gullmars imorgon och kolla om de kan fixa det eller har något medel man kan köpa. På frisörsalongen fixar de fransar så borde kunna. :) Vill nämligen kunna ha mascara så har därför köpt nya fransar som funkar bra med mascara.

Blomma till håret, H&M 30:- Nagellack, Lindex 89:-

Jag köpte även ett par jeans för 200:- inne på Lindex men jeans blir inte så fina när man fotar dem hängandes. Men ni får se dem på någon dag istället.

1 kommentar:

  1. Hej hej! Emely (min franskompis)tipsade om att du kan köpa något som har polypropylenglykol i sig, finns i många sminkborttagningsmedlen tex. Det löser upp limmet men var försiktig om du testar själv. Annars så kunde du ringa Salong Extension i Aspudden så tar de bort fransarna gratis åt dig, under förutsättning att deras remover fungerar på limmet som använts men det brukar det göra till 99%.
    Tel 0705-850924
      08-180920
    salongextension.com

    Kram kram

    SvaraRadera