2012-04-20

Shopping

Idag jobbade jag sent så hann inte ut till stallet.
Passade då på att åka fröbi Farsta med Alexandra från jobbet. Hade nämligen sett en söt klänning på BikBok i globen när jag körde ut lite företag förra veckan.
Eftersom min syster gifter sig snart så måste jag hitta en klänning att ha på mig. Den jag tittade på var denna:
Fast aprikosfärgad, tror den skulle vara skitsnygg när man är lite brunbränd och så ett par fina sandalklackar till det. Men den fanns tyvärr inte i rätt storlek så jag måste titta vidare. :(
I sället kom jag  hem med detta:
Linne från H&M 149:- och 49:-, Shorts 149:- , linne 199:- från BikBok

Fick även med mig en hårfärg som sitter i skrivande stund(egentligen borde jag gå till Lotta men det får bli nästa månad så man iaf ser snygg ut innan bröllopet) samt tigerbalsam och ricinolja som jag hört ska vara bra för hår och fransar. Någon av er som testat och vad tycker ni? Funkar det?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar