2012-03-22

Nya uppgifter

Då våran superAnna har hoppat in som chef för en som slutade idag har jag fått hoppa in som Anna tillsammans med Alexandra som redan jobbade med detta.
Det innebär lite nya uppgifter som att fixa cyklar/utdelningsslingor/kartor till brevbärare, splitta reklam, svara i telefonen och en massa andra saker.
Jag började med detta i måndags och idag var jag och Alexandra själva (cheferna var på möte) men jag tycker vi klarade det riktigt bra måste jag säga!
Jag vet ju inte hur det ser ut på kontoret, det kanske är ett enda stort kaos (tror inte det) men jag tycker vi gjorde vårt bästa med de förutsättningar vi hade och jag tror vi löste problemen på rätt sätt.
Fast det ligger ändå en liten orosklump i magen om att någon blivit fel eller så, försöker trycka bort den eftersom jag ändå inte kan göra något åt saken just nu.
Men jag är en grubblande person så inte det enklaste ska jag säga er.
Det var väldigt stressigt på morgonen när telefonen ringde och vi skulle fixa massa annat samtidigt och då ville jag verkligen inte ha detta jobb men så här efter dagen har jag en härlig känsla i kroppen. Känner mig lite stolt att vi faktiskt klarade av det!
Däremot så vet jag ju inte hur det blir i april och maj, måste prata med Kjelle om det så jag kan planera.
Gillar inte när säker är osäkra och jag inte har någon koll.
Jag kan tänka mig jobba heltid tills Anna är tillbaka(då jag faktiskt tyckte det var kul att få fixa grejer och se till att det blev så bra som möjligt) bara jag kan gå tidigare någon dag i veckan så jag hinner med min kurs. Ska försöka prata med Kjelle imorgon så jag kan få ett hum om hur det kommer att bli. :)

1 kommentar:

  1. Grattis till "nya" jobbet, klart det blir fel när man är ny men det är bara att ta tag i problemen som uppstår och försöka lösa dom så gott det går och sedan försöka se till att låta bli och göra samma fel flera gånger. /G

    SvaraRadera