2012-03-17

Lite shopping

Idag har jag varit i Södertälje för att tvätta bilen hos underbara Spansk. (Bilder kommer senare)
På vägen hem stannade jag till i Kungens kurva för att titta lite i affärerna där. Brukar inte röra mig åt det hållet så ofta så det gäller att passa på. Det jag kom hem med är:
Från Hööks: Schabrak 160:-, Vantar 15:- och grepen 89:- 

Från Intersport: Svart tröja att rida i 350:-

Från Jula: Skyddsskor 150:-. Nu kan hästarna kliva hur mycket dem vill på mina fötter. 


Jag var även på jakt efter en dunväst att ha i stallet. Hittade en fin (som ni kan se nedan) på Hööks men den fanns inte rätt storlek och kommer inte komma in igen. 
Var även in på hi:sport och kollade å där fanns det en skitfin som satt jättebra. Men det kostade 600 kr och det känns lite väl för att bara ha den i stallet. Får helt enkelt kolla vidare om ingen av er vill sponsra.  :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar