2012-02-25

Gårdagens stall

Igår kom jag ut vid kl fyra som vanligt och alla boxarna förutom Chantals var mockad och alla hästarnaa vattenhinkar var fyllda. :)
Så jag började med mockningen och sedan la jag upp maten. Efter det pysslade jag med Chantal och var ifrån stallet på 1.5 timme.. Kändes inte ens som jag varit ute, men det var ganska skönt och inte behöva vara ute i 3 timmar. :)

Chantal: Var ute på en promenad ca: 20 minuter. Vi tog lilla skogsrundan så vi skulle få lite variation mot vägen. Mina stövlar har hål i sig så det vart ganska blött om mina fötter men promenaden var mysig. Benen kändes fina. Jag hoppas verkligen att det håller i sig. På måndag ska jag åka förbi Martin Olsson och köpa ny gurkmeja.

Kvällen spenderades med serietittande. Hann med ett avsnitt av Greys, DH, 2 st Gossip och hela sex avsnitt av OTH som börjat igen. Bra och slapp kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar