2012-02-18

Dagens stall

Kom som vanligt ut med 12-bussen och började med mockningen åt Chantal, Golle och Brolle.
Jag förstår inte hur min tant kan skita ner så mycket på några timmar, lite mer än en halv skottkärra fick jag ta ut. Det skulle komma en tjej och provrida Golle idag men hon är sjuk, förhoppningsvis kommer hon nästa helg. Efter mockningen fixade jag krossen samt vatten till Chantal och dem som inte hade någon ryttare ute. Molly och Alice var ute så behövde inte fixa till Jasmin och Nikita. Även Tuula som håller på med Challe skulle ut idag.

Chantal: Tömkörde 30 minuter på volten, bara skritt. Ungefär samma jobb som igår men la in lite tempoväxlingar. Det var inte det enklaste att gå efter henne men det fungerade. (fick jag lite extraträning också.) Hon lyssnade bra och såg väldigt avslappnad ut. Benen kändes fina. Dem är ju nästan alltid lite mosiga men det är inget konstigt. Jag vet inte hur jag ska beskriva det för er men hon är inte svullen utan känns "senig" fin men ändå är hon lite mosig. Det är det enda ordet jag kan använda för att försöka få fram det jag menar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar