2012-02-04

Dagen stall och lite bilder

Idag tog jag bussen så jag var ute kl 12.
Började med att mocka till Golle och Chantal, Molly och Alice var ute så blev bara 2 boxar var.
Efter mockningen fixade jag krossen och vatten. Fick knacka bort en massa is från hinkarna, jag hoppas att det inte fryst igen till eftermiddagen då Lasse tar in.
Eftersom Molly var ute till Nikita hade jag bara Chantal att pyssla med.

Chantal: Borstade och gosade lite i stallet sedan satte jag på BoT-täcket så gick vi ut på en promenad. Hon var pigg och ville trava iväg lite då och då. Hon ville även stanna för att fixa färdkost...
Vi gick ca 25 minuter och efter åkte vintertäcket på och så vart det lite gos i hagen.
Hennes ben kändes väldigt fina och bra.

Här ser ni hennes fina vintertäcke 

Jag är riktigt nöjd med köpet. 




Jasmin stod och lipa i hagen 
Här letar hon fram lite färdkost

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar