2012-01-22

mörbultad

Nu är vi hemma och jag har ont lite här å var. Känner mig som en mycket gammal människa.
Om en stund blir det pizza och en film. Vi såg "Batman Begins" på bussen hem idag så jag vill se film nummer två nu, "Batman the dark knight". Jag har även supit bort koden till mitt bankomatkort glömde bort den igår när jag skulle pröjsa och har fortfarande inte kommit på den. :(
Men som tur är kan man ju handla med hjälp av legget.
Glömde även min älskade kudde på hotellet. Den har varit med mig i Thailand, Amsterdam, Venedig  och alla andra ställen jag åkt till. Men dem ska skicka upp den så snart är det nog i min ägo igen. 200  pix skulle det kosta men det är den värd!

2 kommentarer:

  1. Så det kan gå.....mamma

    SvaraRadera
  2. Om en vecka är det nya pengar och en ny helg kör hårt medan du är ung:-)

    SvaraRadera