2012-01-10

Lite jobb

Dagen började med att köra ett företagsvarv som gick mycket bättre än igår.
Efter det var det lite brevbäring i Tallkrogen, 240 villor ungefär.
Efter att jag irrat runt i 15 minuter hittade jag äntligen vägen jag skulle börja på och efter det flöt det på ganska bra. Mitt i-tidningarna låg inte riktigt där dem skulle men det löste sig.
Jag hade självklart understället på, dock min första dag med långkallingar på jobbet. Men har ju mest haft springportar och då behöver man det inte.

Däremot så frös jag lite konstigt om fötterna, först på höger fot och när den blev varm började jag frysa om vänster. Lite skumt. Nu ska jag pyssla lite mer med bilderna och sedan måste jag hitta på något att äta. Alltid lika svårt när Christian inte är hemma. Borde städa också men det gör jag på fredag, ska slänga ut granen då och efter det behöver det alltid städas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar