2012-01-26

Betalat och klart

Idag fick jag hem min bankomatkod så kunde äntligen betala räkningarna.
Trodde jag ja.. Stod fortfarande "kortPIN spärrad" så det var bara ringa Nordea igen.
Dem sa att jag skulle stoppa in kortet i en bankomat så skulle det funka igen.
Verkligen jättekul och gå ut när det yr en massa snö i luften, så idag tackar jag Ann som är i Sydafrika för då kunde jag ju ta lilla bilen bort till Farsta C.
När jag ändå var ute och rullade passade jag på och tanka samt kolla luften i däcken.
Hade tänkt göra det imorgon bitti men det är skönt och ha det gjort.  :)
Så nu när jag kom hem igen kunde jag äntligen betala räkningarna och min karl håller på med maten.
Köttfärsbiffar med fetaost & soltorkade tomater, till det får jag potatisgratäng och rödvinssås.
Lyxig mat för en enkel torsdag. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar