2011-12-26

Tyst telefon

Nu har jag stängt av telefonen(bara den folk har numret till) och ska bara spendera den kommande dagen med Christian. Ser även fram emot att ligga kvar i sägen, var ett tag sedan jag hade tid för det. Måste åka till Bredäng med mammas bil. Ska även svänga förbi Jet. Men det är inte så jobbigt. Kan jag läsa ut andra boken av Mari Jungstedt. Har ju 5 kvar efter nummer 2 för jag läste 7an förs och 8an finns inte i pocket ännu. Fick även "Lilla stjärna" av John Ajvide Lindqvist. Så jag har en del att läsa nu. :) Jag är verkligen nöjd med min julafton , först staller, sedan fira med familjen. Sedan det bästa, min och Christians jul. Jag hoppa ni som fick en klapp blev glada. Jag tycker det är roligt och försöka komma på roliga och oförväntade saker. Det var lite tråkig iår för jag hade ont om pengar. Men är väl bara vänja sig eftersom jag vill plugga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar