2011-11-17

Man hinner en del när man inte jobbar

Nu har jag städat, tvättat, dsuchat och pluggat.
Har inte pluggat lika mycket som jag tänkt mig men tror det kommer gå helt okej på provet imorgon ändå.
Vi fick 2 prov igår där man kunde kolla vad man behöver öva mer på jag behöver öva på sinus och cosinusekvationer och funktioner. Det andra känner jag mig rätt säker på. :)

Var ju i stallet som vanligt igår och här är vad jag gjorde:

Nikita: Red ca 1.5 timme tillsammans med Anna och Brolle. Det vart ganska mycket trav, hon var för det mesta lugn. Nu börjar hon få upp konditionen ordentligt så hon vart inte så svettig igår. Skönt!
Hovslagaren var ute och skodde henne fram.

Chantal: Gick en promenad på ca: 20 minuter, sedan borstade, masserade och stretchade jag.
Hovslagaren verkade henne. Idag ska jag skicka tillbaka mitt Höökspaket så nästa vecka borde jag få hennes täcke. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar