2011-11-18

Jag slapp långkalsongerna!

Provet idag gick helt okej.
Var 2 frågor som jag känner mig osäker på och har kommit på två frågor till där jag gjorde lite slarvfel, men det ska nog gå ändå. :)
Jag var klar med provet runt 10-tiden så då kom jag ut till stallet tidigt.


Nikita: Red nästan exakt en timme. Jobbade på volter i skritt och försökte få igenom ställningen i vänstervarv. Hon vill verkligen inte utan börjar bara trava. Så det måste vi jobba mycket med. När vi var klara med volterna tog jag lite trav på rakan. Träffade även på lite lösa får på en äng.

Chantal:  Tog en promenad på 20 minuter, först i skogen och sedan lite på vägen. Ville inte gå så långt då hon varit lite hostig och snorig. Efter promenaden vart det 20 minuters massage och självklart stretch.

1 kommentar:

  1. Hej!
    Ställ gärna en fråga till mig i min frågestund: http://ourweekday.blogg.se/2011/november/fragestund-med-mig-emelie.html!
    Alla som ställer en fråga blir länkade, så fråga på ;)

    Kram!

    SvaraRadera