2011-09-29

Vad ska jag skriva om?

Har pluggat X antal timmar. Men förstår inte så mycket mer ändå. Just nu håller vi på med logaritmer m.m. Och jag får verkligen inte in det. Allt annat har jag förstått men detta är skitsvårt.
Ska kolla runt lite på internet och se om det finns någon bra förklaring på hur man ska göra. Men det ska nog lösa sig. Har även bett Adam plugga med mig efter jobbet någon dag nästa vecka. Provet är ju den 11 oktober så det börjar närma sig. Nervöst. Jag hoppas verkligen att jag får G. Känns ju lite osäkert nu när jag inte förstår sista kapitlet.

Vi har även varit på Willys och storhandlat med Christians pappa. Christians pappa, bror och syster har varit här på middag. Dem håller på och kollar på "Crub Tour Enthusiasm", jag gillar inte det programmet så jättemycket så jag pluggade i stället.

Har slut på saker och skriva om har ni några förslag? Något ni vill veta?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar