2011-09-30

Inställd tid

Hemma från skolan.
Skulle egentligen haft kuratortid nu kl 13, men hon var tvungen att ställa in.
Lite irriterande eftersom jag nu släpat runt på alla stallgrejer helt i onödan. Men det är sånt som händer. Fick en ny tid på onsdag kl 15 istället. Det känns också lite störande eftersom jag bara har en månad kvar hos henne. Vill ta vara på tiden så mycket som möjligt.
För när jag fyller 23 år den 5 november får jag nämligen inte vara kvar på ungdomsmottagningen utan ska börja gå i Gamla stan. Jag tror jag ska gå hos min nuvarande kurators lärare. Egentligen vill jag inte byta alls eftersom jag trivs bra med Kajsa.

2 kommentarer:

  1. Jag tror det kommer bli bra även när du byter kurator, du får känna in några gånger. Rappoterar den nuvarande till nya? Mamma

    SvaraRadera
  2. Vet faktiskt inte. Vet inte ens om det är bestämt exakt vem det ska vara. Men det blir nog bra...

    SvaraRadera