2011-08-15

Veivi är en bedragare på tradera

Den 5/8-2011 vann jag denna grafräknare. Som en duktiga traderare betalade jag snabbt in pengarna till Veivi. Den 8/8-2011 fick jag ett mail ifrån er där det stod att man inte skulle genomföra köp med denna säljare då hans konto var avaktiverat. Genom http://veivibedragare.wordpress.com har jag fått reda på att denna säljare anmäldes redan den 2/8-2011. Så om ni hade agerat snabbare hade jag och många fler sluppit bli av med pengar. Min undran är vad ni gör åt saken? Samarbetar ni med polisen? Hoppas verkligen ni höjer säkerheten efter det här.Jag tänker inte handla på tradera förens ni tagit ert ansvar och höjt säkerheten. Det var allt för mig. /Fia

Skickade nyss detta mail till tradera. Vill att mina läsare ska känna till denna härva då den växt sig ganska stor. På bloggen jag länkade till kan ni läsa mer om detta. Jag tycker det är väldigt dåligt att tradera lägger locket på. Tvprogrammet "Plus" har i alla fall tagit upp fallet. Hoppas flera tidningar hakar på. I morgon ska jag ringa polisen och höra hur det går med min anmälan. Har inte fått hem någon kopia på den ännu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar