2011-08-10

Exponent C gul

Första lektionen gick bra. Mest genomgångar och så, är lite trött i huvudet nu faktiskt. Inte van att behöva använda hjärnan på dagarna. Har i läxa att räkna fram till sida 35 i boken. Tills på fredag. Han sa att om man vill ha MVG är det bra att ligga steget före läraren. Och självklart satsar jag på ett MVG men får jag VG blir jag också nöjd. Får jag bara G blir jag däremot lite besviken då jag alltid legat på VG/MVG i matte. Har precis ätit lunch och min plan ser ut så här: Vila 30 minuter, räkna lite matte, sitta lite vid datorn, åka till stallet, räkna matte på pendeltåget och sedan kan jag vila när jag kommer hem. :) Här är en bild på matteboken.  Exponent C gul. Fanns en dvd till också där man fick förklaringar av kapitlen tror jag men den glömde min syster på sitt gamla jobb (har lånat boken av henne) så ja ska kolla på internet om jag kan hitta den där. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar