2011-08-14

Beundraren kommer närmare

Malingos fling som jag berättade om förut hade klättrat upp byggstegen och satt bara någon meter från Malingo. Jag tog in henne så katten inte skulle komma närmare eller Malingo hoppade ner. Det ligger nämligen glas kvar från när ställningssnubbarna hade sönder vårat fönster. Så i morgon kväll ska jag och Christian städa undan det själva. Vill inte att katten ska skära sig om han går vid vårat fönster. Eller om Malingo hoppar ner. Malingo ber mig när jag skulle ta in henne. Inte så hårt men gör ändå lite ont. Men det är inte så konstigt att hon bet eftersom hon var helt fokuserad på den andra katten. Nu har vi stängt fönstret för säkerhets skull. Men ska sova nu, jobbar i morgon. God natt och sov sött.

Ville bara berätta att det kommer komma upp en del bilder från vår helg på Clubcorvette KM 2011 på Mantorp Park framöver.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar