2011-07-13

Varför är det alltid så svårt med bra rubriker

Tvätten är klar och jag sitter och skrotar framför datorn.
Saknar det fina vädret som var tidigare.
Finns inte så mkt och göra när hästarna inte är hemma, man har ont om pengar och vädret bara är halvbra.

Jag har iaf kommit in på matteC-kursen så om jag inte kommer in på högskolan nu till hösten vet jag iaf vad jag ska göra.
Då kommer jag jobba måndag,tisdag, torsdag och gå i skolan onsdag och fredag.
När jag är i skolan kommer jag sluta kl 12 på eftermiddagen=mkt tid i stallet medan det är ljust ute.
Men de andra dagarna kommer jag nog behöva en medryttare då det kommer bli svårt att hinna ut nu när vi inte har bil.
Men kan inte skaffa en förens jag vet om hon håller eller inte.
För håller hon inte behöver jag någon liten tös som nöjer sig med att bara borsta och skritta henne, annars måste jag ha någon som är lite duktigare och kan rida henne ordentligt.
Så ingen idé att lägga ut en annons än.

1 kommentar: