2011-07-03

Hopkok av helgen

Lördag till söndag spenderades på Ljusterö. Hos mamma och Göran. C var såklart åxå med.
Supermysigt med grillning och bordsspel. Lite sol fick vi åxå men inget bad.

I fredags var jag på thaibåten med Linn, Empa och Simon. Dom
har så himla god mat där och stämningen är super.
Efter så drog vi till Trädgården, jag hade fått för mig att det var lite av ett hiphopställe/chill men hade ganska fel. Var konstig musik i "chillen" och trance/techno på dansgolvet så det var lite tråkigt. Inget stället jag skulle gå till igen för att festa men gärna förkröka en solig kväll.

Idag har vi kollat på True Blood och resor till Grekland, m
en det är nog för dyrt
ändå.
Trodde att resan kostade 2500 typ men var det dubbla och det har jag inte riktigt råd med så hoppas på soligt väder. Kanske en sväng i skärgården?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar