2011-07-27

Dagen som varit

Idag vart det en barbackatur på Nikita, ca 40 min. Både skritt och trav. Jag satt kvar, åkte lite hit och dit men hon var så duktig och brydde sig knappt om att jag åkte runt lite på ryggen. Trodde att hon skulle vara nervösare eftersom hon aldrig varit där vi red idag, men hon var väldigt cool. Så jag är nöjd med turen.

Efter blev det en promenix med Empa. Fast vi gick bara en kort sväng sen gick vi upp hit så Empa fick en kopp kaffe. Hon drack den ute och Malingo fick också vara med. Så idag har jag varit en sväng i Farsta C, nere vid hagarna och ridit, promenerat och varit ute och lekt med Malingo. Varken gym eller sol men så blir det ibland. I morgon ska jag iaf ta en sväng till gymmet och efter det blir det vodoutställningen så då hoppas jag att det är lite mulet. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar