2011-07-29

Dagen i ett antal meningar

Idag har jag träffat Empa och shoppat lite, tills jag kom på att jag glömt lägga in sl-kortet i budgeten. Har ännu inte vant mig vid det. Man borde få det som en räkning istället. Skulle jag komma ihåg det enklare. :) Köpte iaf underkläder. På Cubus, alltid Cubus. Från den stora skålen dom har stående vid kassorna. Ta 3 betala för 2. Dom är supersköna och finns i olika färger. Efter det har jag och Christian ätit wraps med avokado, fetaost, varmrökt lax och lite champinjoner. Han hade lök också men det gillar inte jag. Det var väldigt gott. Vi stekte på dem lite också, är gott när det är lite varmt och så blir dom lite krispiga. Nu spelar vi Little Big Planet.

Måste säga att Malingo har blivit lugnare sen hon rymde. I morgon ska vi gå ut en sväng på morgonen. God Natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar