2011-06-23

Posten AB ett gäng snåljåpar

Vi fick våran löneförhöjning denna månad men det var ju ett skämt.
800 kr. Så nu ligger jag 100 kr över de nyanställdas löner. Det är ju ett skämt.

Spec ifall dom åxå har fått löneförhöjning för då sticker dom ju iväg i lön medan vi ligger kvar under och det är ju helt sjukt.
Jag som har jobbat heltid i 4 år, varit fast anställt sen maj 2009, sköter mitt jobb hur bra som helst och är glad å trevlig ska jag ha mindre lön än en som bara har jobbat nått år? Om ens det?
Och dessutom har jag fått nya ansvarsområden sedan förra löneförhöjningen.
Det kan ju fan inte vara rätt. Är så jävla sugen på att ringa och säga upp mig.
Men ska prata med chefen på onsdag när jag kommer tillbaka. Jävla skitföretag jag hatar posten!

Hoppas verkligen att jag kommer in på skolan så jag slipper jobba kvar. Känner verkligen noll lust att ställa upp för det där företaget just nu. Spec när dom bara skiter i sina anställda i alla lägen som vi pressas just nu. Post som inte kommer ut på flera dagar för att personen som har det distriktet är på semester och cheferna har inte lyckats fixa en vikarie. Eftersändningar som inte blivit gjorda på flera veckor för att personalen inte ens hinner dela ut posten på ordinarie arbetstid. Folk jobbar över minst30 minuter bara för att hinna. Och då hinner man ändå inte allt.

Nä nu skiter jag i det här. Bajs.

1 kommentar:

  1. Du fick mer än vad jag fick och hur många år har inte jag jobbat.....mamma

    SvaraRadera