2011-06-01

hemska drömmar och en önskan om sol.

Vaknade idag av att jag drömde att pappa skulle gå iväg och dö medan jag satt och gjorde ett prov som jag inte fattade ett skit av, för jag hade inte hört att det skulle vara prov. Och det var runt jul så han höll på att skämta om att det dröjer innan tomten kommer nästa år. Vaknade med en klump i halsen tills jag insåg att det bara var en dröm.

Idag var inte vädret mkt att hurra för :(
Tog ju på mig jeans när jag var ute igår för visste inte hur vädret var, det var för varmt!
Så hade hoppats på shorts idag men näpp.
Ska åka ut till sommarhagen och titta till min bäbis. Jag hade ju hoppas på att rida typ hela sommaren. Ännu en anledning till att hålla tummarna för att det dumma båtbenet inte är skadat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar