2011-06-29

Genomgång av dagen som varit

Idag har jag jobbat.
Segt att gå upp så tidigt men tanken på att det bara är 3 dagar gjorde det lite enklare.
Behövde inte gå ut i brevbärningen idag utan fixade massa saker inne.
Lite tråkigt i detta underbara väder men skönt för handleden.

Efter jobbet gick jag till Farsta C och köpte en ny cykelpump samt några cider. Mums.
Efter det var det MataKatterDax, dom är så busiga.
Efter det blev det stranden med Empa och Tina, C och hans kompisar kom åxå.
Dom repade inför ett bröllop dem ska spela på den 9 juli. Var supermysigt, grillade lite korv åxå.

På vägen hem gick jag upp till Helen och lämnade nycklarna för dem är hemma nu.
Fick ett jättecoolt smycke till min piercing till näsan så ska nog dra för bi EastStreet och byta den så snart som möjligt. Tack så jättemycket! :) Lägger upp bild sen nu ska jag kolla lite på tv. Ska ju upp kl 05.00 i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar