2011-05-13

Jag har krockat


I går missbedömde jag en kurva när jag var på väg in från turen.
Så stödet på min elcykel råkade fastna i en sandlåda för barn och pang sa det så flög jag in i styret.
Skadade mig på benet typ uppe vid höften, tror jag har fått någon form av lårkakka så nu blir det vila.
Kan inte rida :( Och inte gå ordentlige heller för den delen men att inte kunna rida är värre.

Men jag ska jobba inne ett tag så slipper iaf vara sjukskriven.
Så här ser cykeln ut.

Som ni kanske ser sticker stödet ut på sidorna därför jag krockade. Klantigt av mig! Suck.
Men nu ska jag iaf börja använda hjälm till och från turen för man kan komma upp i ganska bra fart och jag hade lika gärna kunnat åka över styret och landat på skallen.

1 kommentar:

  1. Det är ett klokt beslut att börja med hjälm. Kram mamsen

    SvaraRadera