2011-05-21

Idag är det pappas kalas.
Vad ska man ha på sig?
Ingen aning.
Får gå igenom garderoben, hade velat köpa någon fin klänning men har inte blivit så.
Köpte en flughuva till Chantal igår ska pröva den i morgon, hoppas den passar och inte ger skavsår.
Det fick hon av den jag köpte förra året men detta är en annan modell.

Har bestämt mig för att köra ner henne till betet även fast hon lägger sig i transporten.
Har inte ridit så långt sen hennes skada och har ju inte ens börjat galoppera än så känns dumt att riskera.
Vi får göra på samma sätt som vi gjorde på vägen hem förra året då gick det bra.
Men det är ändå förknippat med ångest, blir alltid nervös när jag ska öppna luckan sen jag såg henne kvävas...
Min fina lilla häst. Men som tur var gick allt bra :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar