2011-04-02

Snart får man reda på resultatet.
ångesten ligger som en klump i magen, det känns som om detta är mitt sämsta prov hittills.
Fan!
Började med att vi försov oss vaknade 8 och skulle vara vid Gullmarsplan kl 8.20 men vi hann oroligt nog.
Men detta gjorde att det låg en underliggande stress så kände mig ovanligt stressad över tiden.
Vilket gör att man inte är lika noggrann vilket gör att det känns som om detta är mitt sämsta prov.
Men men ingen idé att oja sig över det, kan ändå inte göra om det förens i höst.
Vet en fråga som jag har fel på där jag i ett virrigt överblick ändrade från rätt svar till fel.
Fan känner mig som ett pucko.
Hatar högskoleprovet!

1 kommentar:

  1. Min kära dotter du är inget pucko, jag älskar dig och vet att du är en underbar människa som har så mycket empati i dig. Du vet ju redan vad som gick snett ta det till dig så
    blir det bättre nästa gång.Älskar dig puss och kram

    SvaraRadera