2011-02-22

Äntligen börjar en plan ta form.
Ska läsa in Fysik A, Kemi A+B, Matematik C+D.

Man läser på distans så kan jobba kvar på posten men kanske gå ner till 3 dagar så man har 2 dagar i veckan för studerande.
När jag läst dessa kurser ska jag söka etologi och djurskydd, då an man jobba i zoobutik, djurparker samt med djurskyddsfrågor mm.

Så första grej är att läsa in dessa ämnen.
Ett ämne tar 5 veckor om man läser 100% och 10 veckor om man läser på 50%, så vi får se vilket det blir.
Ska ringa och prata med dem och prata med chefen.

Det kanske kan bli något av mig med tillslut :P


Svar till Göran:
Med oss är det bara bra.
Hoppas allt är bra med er och att ni njuter av värmen, här har vi haft 20 minusgrader.

Jag menade öppna eget skrev lite för snabbt :P

2 kommentarer:

  1. Det är redan nåt med dig.Men vad härligt det låter att du har en plan.Lycka till kram mamma

    SvaraRadera
  2. Du är alltid något och du kan utveckla olika sidor hos dig själv.
    Bästa resultat nås oftast genom att man som du bestämmer sig för något och arbetar för att nå dit, sedan händer det alltid olika saker på vägen......

    Jag tror att det:
    Krävs att man själv eller någon anställd har utbildning för att få driva djuraffär.
    Inte krävs någon speciell utbildning för att få jobba i djuraffär.

    http://vovve.net/Rastplatsen/display_message.asp?mid=4418109

    Hur är det?

    Göran

    SvaraRadera