2011-01-03

Tränat idag, så nu är jag mer trött i benen än innan på jobbet.
Men det får gå ändå, gillar att träna fast det är roligare om man är 2 och idag var jag själv.

I morgon blir det stallet och onsdag ska jag träffa kuratorn för första gången.
Är lite nervös vet inte riktigt vad man ska säga och så, men det kommer nog gå bra.
Efter kuratorn ska jag träffa underbara Linn, å så är jag ledig på torsdag så då blir det stallet.

Fredag jobbar vi igen :( och då blir det stallet efter det.
Lördag kanske jag ska köra badminton eller sqach (stavning) med Empa vi får se.

Söndag stallet och sedan börjar det om igen :P

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om, gör ju inte så mkt annan än att jobba sova å vara i stallet.
Men hittar väl på någon sen kanske.
Hej då.

1 kommentar:

  1. Du gör det som många andra jobbar,äter,lite fritid och sover. Jag tycker om att du skriver även om det är lite...Mamsen

    SvaraRadera