2010-12-29

2 april är det som gäller.
Ska ringa mammas sambos mamma efter nyår och så här och höra om hon kan tänka sig hjälpa mig med mattedelarna eftersom jag inte verkar komma ihåg någonting.
Hoppas, för kan jag få upp matten med 10-20 poäng så är jag nog inne på skolan sedan :)
Om inte till hösten så nästa vår.
Och då är jag klar när jag är 26-27, ush och fy vad hemskt det lät.
Väldigt gammalt.
Så kanske man har tur och sätter några extra ord :P
Tänkte börja plugga lite lätt redan nu i januari så jag har god tid på mig att förbereda mig.
Men inte för mkt för då kommer jag bara tröttna.
Men ska fan sätta det den här gången orkar inte sitta i den där skolan mer.

Men nu ska jag sova snart.
God natt.
Och för er som itne prövat eltandborste, köp!
Fick en i julklapp och älskar den. Tack

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar