2010-11-24

Gjort budgeten och planerat vad jag ska köpa för julklappar till folket.
Budgeten var inte lika rolig som jag hoppades på men men.
Vet vad jag ska köpa i julklapp till Göran, Siv och mamma.
Tror jag iaf.
Pappa har inte önskat sig något än men jag och Emma har en plan.
Frågade just min syster om hon och jag verkligen ska köpa julklappar till varandra.
Känns lite onödigt eftersom man endå typ bara kommer på presentkort i den eller den butiken och då är det ju som att byta pengar bara.
Inte lite kul.
Till C har jag ingen aning än.
Och vad jag själv ska önska mig vet jag ännu mindre om.

När man var liten fanns det miljoner saker man ville ha, nu har man det mesta eller så är det man vill ha för dyrt.
Får fundera vidare på det där. Kanske finns något lilla Chantal behöver :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar