2010-11-22

fortfarande sjuk.

Idag är jag hemma från jobbet.
Gillar inte att vara hemma från jobbet får dåligt samvete när jag tänker på att de andra får göra mer jobb då.
Så hoppas det inte är brist.
Mår iaf bättre idag, ingen feberfrossa.
Har städat lite långsamt, fått vila emellanåt när jag blivit trött.
Hoppas jag kan jobba på onsdag men tror inte det.
Ska vara duktig den här gången och verkligen bli frisk, är faktiskt väldigt sällan jag är hemma från jobbet.
Under de 3 år jag jobbat där har jag varit hemma 2-3 gånger och då bara 1-3 dagar så tycker jag förtjänar att kurera mig ordentligt.
Men får ändå dåligt samvete.
Och det ska man inte ha, jag vet men kan inte hjälpa det.
Är hungrig men har ingen matlust och kan bara äta jättelite åt gången för annars mår jag illa. Vet inte riktigt varför lite skumt men men.
Nu ska jag kolla på DH. Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar