2010-11-04

ett år har gått...

Om några timmar blir jag 365 dagar äldre.
Vad har ändras?
Inte mycket, jobbat kvar på samma ställe, hänger i samma stall, bor i samma lägenhet, har samma bästaste pojkvän.
Skillnaden är väl den att jag i år ska fira min födelsedag med laserdome och liten fest, vilket påminner mig om att jag måste sätta upp en lapp i porten.
Förra året var vi ju i värmland, hade precis satt på vinterdäcken på bilen för det snöade där, sov och slappade hela helgen. Bodde vid kaminen. Mysigt.

Men i är blir det lite fest på fredagen, stallet och baka på lördag och söndag bjuder på släktkalas klockan 15.00. Också mysigt.

Nä nu skiter jag i det här och njuter av att jag är ledig i morgon :)

2 kommentarer:

  1. Det gör du rätt i. Mamma

    SvaraRadera
  2. Grattis gumman! Hoppas du får en superkul födelsedag!

    SvaraRadera