2010-09-02

Ännu mera jobb...

Nur känner jag verkligen att jag måste byta jobb.
Vilket på sitt sätt är ganska tråkigt då jag gillar de flesta av mina arbetskambrater och det är dem som gjort att jag inte ruttnat tidigare.

Men idag när vi kom till jobbet och 2 till var sjuka kände jag bara att jag inte orkar mer.
Bristningsgränsen är nådd, slutade men att jag var arg å ledsen å kände mig helt uppgiven. Fast det glöms säkert snart igen.
Känslan sitter fortfarande i, och sitt jobb ska man se fram emot att gå till iaf lite.
Men just nu känner jag bara NEJ, jag var nära att gå in till chefen och säga upp mig.
Men då kommer den förnuftiga rösten in att det går inte för då får du inga pengar.
Önskar verkligen att jag kommit in på skolan, då hade jag inte varit på Posten denna vecka.
Men vad ska man jobba med?
Jag skulle kunna jobba i butik för det har jag velat pröva länge, men där är det svårt att få en heltid det brukar ju bara vara några timmar ibland och jag behöver jobba minst 75%.
Jobbar man lite kvällar och helger kan man ju få ihop en skaplig lön utan att ta sönder hela sin kropp.
Jag vill inte vara helt utsliten i kroppen när jag är 25.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar