2010-09-17

123

Nu är cvet typ klart väntar fortfarande på lite feedback men de jag fått hittills har varit bra.
Så ska svänga förbi bagis nästa vecka och se om man kan lämna in den direkt.
I annat fall hoppas jag dom har någon adress man kan skicka den till, tycker det är snyggare än på mailen.

Skulle varit fest idag men icke sa nicke så blir att vra hemma och slappa tror jag.
Ladda upp inför de dubbla festerna i morgon i stället.
Samt stallet.
Hoppas vi kan ta hem dem snart.
Och hoppas jag får ta henne på foder.
Det skulle vara guld.
Det bästa vore ju så klart om jag fick köpa henne men jag nöjer mig med att ha henne på foder än så länge.

Vi skulle ju behöva ett stallmöte eftersom Inger ligger på sjukan men finns ingen tid som verkar passa alla.
Typiskt. Men det skulle vara skönt å veta vad alla tycker sen skulle vi behöva prata med Lasse om hur allt blir och så...
Men nu ska jag fixa lite papper sen vila ett tag tror jag.
Puss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar