2010-06-13

Vill shoppa ännu mera, det är roligt nu när jag äntligen hittar lite grejor att köpa.
Men måste verkligen spara pengar till semestern.
Har ju lite på det andra sparkontot åxå så kan slösa om jag vill men samtidigt är det inte bra att falla för frestelsen för många gånger.
Måste bevara min ekonomiska del lite, men skulle vilja ha en kavaj.
Vi får se, blir nog inger förens lönen kommit iaf.
Kollar lite på resor åxå men inte hittat någon bra än.
C verkar inte vara så intresserad som jag att åka någonstans, han vill nog men orkar väl inte sitta vid datorn och leta runt kanske vad vet jag.
Vi ska ju iaf till Arvika och sedan till Ullared men utomlands skulle vara så jävla soft.
Bara jag och C på myssemester med sol bad och goda drinkar....
Nu är det fotboll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar