2010-06-16

Jobbat idag men sedan vart det hem och ut på baksidan i bikinin och sola.
Har slumrat lite till och från hur skönt som helst.
Snar ska jag hoppa in i duschen och efter det städa lite.
Sedan blir det väl middag vi åt en sen lunch så är itne så hungrig.
Jag har tappat bort min matlust lite, men äta bör man annars dör man så äter iaf.
På morgonen är jag hungrig men sedan under dagen så blir jag typ hungrig men inte riktigt hungrig men det går nog tillbaka till normal snart.

Hoppas verkligen på en resa under sommarsemester måste bara peppa på C lite mer, han vill men jag måste fixa och typ "tvinga" honom annars blir det inte av :P
Fast det gör inte så mkt för då får jag sitta och rota runt på nätet och det är kul tycker jag.
Kolla olika ställen och priser och så.
Vi funderar ju på Grekland-Kreta har ni några andra förslag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar