2010-04-10

Räknade mina poäng och jämförde med förra gångens tabell.
Hade fått 0.9 då kanske kan kravla mig upp till 1.0 men det är ändå sjukt dåligt och hjälper ingenting.
Fan! En hel dag som bara är bortslösad.
Varför kunde dom inte tagit med block 3 som det kändes där jag faktiskt hade nästan alla ord då hade jag kunna få typ minst 10 poäng till.
Fan. Ska ju på praty ikväll men känner inte för det just nu men bara peppa upp.
Å hoppas på att jag kommer in där jag vill på mina betyg för jag vill verkligen inte flytta till Umeå det är så jävla långt. Det är för långt och kallt.
Jag har ju lixom både C, Malingo, Chantal och jag vet att jag inte kan strunta i att utbilda mig pga det men det blir ändå mer motigt att behöva flytta.
Så jag får väl hoppas på en reservplats på Su. Kan komma in på studie-och yrkesvägledarpogrammet på mina betyg och det är här i Sthlm, men det vill jag inte gå.
Så får väl fortsätta gneta på posten ett år till. Och det värsta är att det går typ inte ens att plugga till det längre för jag har gjort de prov som ligger uppe så mkt att jag vet vilka svarsalternativ som är rätt även fast jag inte kan "räkna ut" det.
Känner mig bara dålig och säsmt.
Hade hoppats på högra spec när orddelen kändes så jävla bra.
Varför var den tvungen att komma 2 gånger?
Fan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar