2010-04-15

Idag är första dagen jag är hemma från jobbet på över ett år.
Känns konstigt.
Ramlade ju med cykeln för typ en månad sen kanske och gjorde illa axeln, sen blev den bra men igår gjorde den ont under när jag kammade och öppnade portarna och sådant.
Så idag är jag hemma och vilar den så det inte blir någon bestående skada eller så.
Jag är väldigt mycket så att skit i om det gör lite ont det är ju ändå bara tex som nu 2 dagar kvar av veckan.
Men samtidigt så får man ju ont när kroppen behöver vila så det är ju inte bra att göra saker även fast det gör ont.
Därför stannade jag hemma idag, men känner mig ändå lite som en mes.

Vaknade runt halv elva, och fram tills nu har jag städat å rensat i garderober och så.
Ska snart ut och springa för senast när det gjorde ont så sprang jag på gymmet och det kändes bättre efter det så vi får se. Hoppas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar