2010-03-24

Stressat runt hela dagen.
På jobbet stressade jag för att hinna in till min massage som jag sedan böt så jag slapp stressa så mycket.
Efter det var det att stressa till Lotta och få håret fixat (blev skitbra!) å efter det vara bara skynda hem för att åka ut till stallet å visa Nikita för några.
Och dom ville fortsätta. Sjukt skönt! Hoppas bara det håller i sig för de ville även ta hand om Loppan de dagar dom är ute och varken Jenny eller Michelle är ute. Score!
Så nu har jag bara Golle kvar att fixa någon till. Sen behöver jag bara bry mig om Chantal iaf de flesta dagar jag är ute.
Jag känner mig lite som en stallchef där ute :P Fast samtidigt som en stalldräng eftersom jag springer runt och mockar och sånt.
Men när jag var i Thailand kackelerade ju hela stallet :P Nästan iaf.
Så jag fyller en stor funktion, och som tack av Lasse får jag snickers :P

Men sen när jag äntligen kom hem halv åtta, sett fram emot att få sätta mig framför tv och bara ta det lugnt och äta såklart.
Ne då vill C åka till blåsut så fick vända i dörren och köra honom eftersom jag itne hade några nycklar med mig hade han inte kunnat åka innan.
Gissa om jag blev arg.
Men nu är jag hemma och ska nog dega lite framför tv, betala räkningar och sedan gå och lägga mig tidigt.
Skönt med lite egentid hemma faktiskt.

1 kommentar:

  1. Ibland har man sådana dagar,tur att inte alla är så...mamma

    SvaraRadera