2010-03-20

Seg dag, buhä.
Längtar tills vi kört mamma och jag får sätta mig i soffan med min xcide pine/citrus.
Det är nog den godaste cidern jag vet.
Synd bara att det är så dyr. Typ 17 kr för 33 cl.
Men den är grym!

Idag när jag vaknade låg Malingo och gosade i sängen :)
Så vi mös typ en kvart sen gick hon.
Hon är verkligen en underbar katt.
Även fast alla andra hatar henne och hon dom typ.
Men det är lite roligt åxå tycker jag, för hon är inte alls lika elak mot mig.
Alltså måste hon tycka om mig :P

Sen tycker jag det är roligt att hon har lite personlighet.
Visst hon är asjobbig när hon är hypad och väcker en på nätterna och det är lite tråkigt att man inte kan kela länge med henne, men va fan hon är iaf egen.
Och hon säger verklige ifrån när hon inte vill :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar