2010-01-23

Vaknade för 10 minuter sen, skönt att få sova hur länge man vill.
Kvällen i går var rolig, gillar verkligen att vara med C.
Nu har vi snart plöjt oss igenom första säsongen av Prison break.
Jag längtar tills vi ska kolla på typ säsong 3-4 för dom har jag knappt sett nått av, och dom efter det såklart åxå.

Nu är det bara 2 veckor kvar till sol och bad, jag längtar som fan.
Det tråkiga är att vi blir av med typ 1½ dag innan vi är framme på Kho Chang.
Men sånt är livet. Vi får lite mer än en vecka på ön och sedan 2-3 dagar i Bangkok.
Fråga är om man ska vara där 2 eller 3 dagar. Vad tror ni?
Kim våran resevän vill inte alls vara i Bangkok men det är ju ändå en stad man måste uppleva när man är i Thailand. För att inte tala om att shoppa :P det lär ju inte vara så mycket affärer på Kho Chang, men vem vet det får vi se nr vi kommer fram. Vi ska iaf boka en bungalow (om det finns plats) på ett jättemysigt hotell i Klong Prao Beach. Typ 2-3 dagar och sedan kan man byta.

Planerna idag vet jag inte riktigt vad det blir, men en promenad i vinterkylas ska jag iaf försöka få med C.
Så man får röra lite på sig även när man är ledig, man blir så rastlös av att bara vara inne en hel dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar