2009-12-10

Nu när jag ändå har lite tid att sitta vid datorn ska jag tipsa er om Criminal minds som går på tv ikväll klockan 21.00 kanal5.

Detta är en av mina favoritserier då det är en FBI-psykologis-csi serie.
Den har allt, spänning, lite humor och bra story.
Fast storyn är ju nästan alltid samma i alla sånna serier.
De lyckas lösa fallet innan tv-timmen är slut.
Men iaf :)


Sen så är det lektion på lördag klockan 13.00.
Det blir jag på Chantal, Spansk på Loppan, Carro (tinas medryttare) på Nicke och lilla Ann på Challe. :)
Ska bli skoj det var ett tag sedan. Våran förra lektion som vi skulle ha blev ju inställd då hon var sjuk.
Så håll tummarna för bättre tur denna gång.
Jag saknar verkligen att rida regelbundet för instruktör, men jag har inte tid med ridskolan då skulle jag ha en ledig dag i veckan.
Det har jag i och för sig nu åxå när jag tränar på torsdagarna men det är ju lättare att hoppa över eller flytta på.
En ridlektion kostar ju massa pengar, så då kan man ju inte strunta i det bara sådär.
Men om vi kan få lektion varannan vecka på Jursta så är det underbart.
För det är ju klart man vill rida "sin" egen häst helst.

Spansk ska förmodligen sova här åxå från i morgon till lördag.
Hoppas det inte blir inställt som förra gången.
Sen på lördag kväll är det middag hos mamma.
Söndag står det granshopping med Emma, fika med C hemma hos Isak i hans nya lägenhet Grattis! och sedan luciatåg i globen.

Sedan börjar jobbet på måndag igen och då börjar väl julkorten trilla in.
Skickar DU julkort?
Hoppas via posten då (så länge det inte är i årsta :P)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar