2009-11-23

Hej svejs.

Idag var det lite sol när man var ute och delade post.
Väldigt härligt.

Jag har totalt tappat träningssuget, det funkar inte ens och tvinga mig själv att gå dit just nu.
Så jag struntar i det.
Det kommer nog tillbaka när det blir lite bättre väder och så.

Idag ska vi äta hemmagjord pizza.
Mums, men inte så nyttigt fast det gör inget för jag åt bara lite fil och flingor till frukost lunch så det blir bra i alla fall :)

Hade ingen matlåda och micromat har aldrig varit en höjdare enligt mig.
Jag längtar tills söndag då adventsljusstakarna åker fram (fast jag tror jag tar fram dom på lördag) och stjärnan.
Synd bara att min ljuskula jag hade i fönstret förra året gick i bitar (Malingos fel), men kanske hinner åka in till stan en snabbis på lördag och kolla om dom säljer sånna i år igen.

Vi ska iaf på Cosmonova å då är det ju bara av på vägen.
Sen på kvällen kommer Spansk.
Det ska bli skoj skoj, hon ska med ut till stallet på söndag.
Så nu har ni en liten aning ocm vad min vecka inehåller.

Vad har ni för planer?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar