2009-10-28

Vad gör små bilar som puttrar 90-100 km/h i mittenfilen på motorvägen!
Ni ska ligga i slöåkarfilen! Morr hatar verkligen dessa stoppklossar som inte verkar vet sin plats.

Var en skön dag i stallet, red en sväng med Emma och Jamin och lilla Neo. Gick bra hon var inte rädd för honom eller något (Neo då) men sedan är hon ju rätt van vid hund efter fina Vixie.
I morgon ska jag och C åka till skräddaren och se om han kan sy in min klänning sedan ska vi kolla på en liten micro på elgiganten och käka mat på tahistället i Kungens kurva och efter det blir det nog bio på heron.
Jag ska tillägga att han inte hoppade jämfota över mina planer då han hade tänkt åka till Fittja i morgon. Men jag var en elak flickvän och förstörde hans planer.
Men han ska dit på fredag och på lördag ska jag till och med vara så snäll så jag erbjuder mig att hämta honom. För jag antar att han sover över, det brukar han göra när det är helg.
Men det gör inte så mycket för då får jag och Malingo lite gostid på morgonen.

Hon brukar aldrig komma och gosa när C är hemma, men om han sover borta brukar hon komma när klovkan ringer så gosar vi kanske 5 minuter sedan vill hon ha mat :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar