2009-10-10

summering av en underbar kväll

Hej bloggen.
Kvällen i går var superkul.
Började med att vi missade våran tunnelbanestation så vi fick åka tillbaka och sedan virra runt oss tills vi hittade rätt.
När vi väl kom dit var det väldans trevligt och roligt!
Nästa vecka kommer Magnus Betnér(stavning) dit så då ska vi dit och kolla igen :)
Efter knatade vi upp till grodan där det är nattklubb nu på kvällarna.
Slog klackarna i taget på hög nivå, dansade loss i kanske 3 timmar (länge för en person som i vanliga fall inte gillar att dansa) och bara njöt.
Jag var på superhumör lagom full och inga onda fötter.
Kan det bli bättre?
Sen på vägen hem ville jag köpa en tunnbrödsrulle i slussen (var en standard efter utekvällarna förra sommaren) men det var stängt :(
Så knatade snällt över till McDonken och köpte mig 2 cheesburgare och en liten pommes så där hoppade kalorierna jag dansat av mig tillbaka :P
Men då går jag ju +-0 så vad gör det :)

Ne nu ska vi åka till MediaMarket och sedan bär det av till stallet med Hanna för en mysig ridtur.

1 kommentar: